Et godt samarbejde mellem skole og hjem

På Katrinebjergskolen har vi en række principper for vores samarbejde med dig som forælder. Principperne tager udgangspunkt i, at forældre er de vigtigste voksne i børnenes og de unges liv.

Derfor vægter vi blandt andet, at samarbejdet mellem skole og hjem er et fælles ansvar og skal foregå i en positiv, åben og tillidsfuld dialog.

Læs vores principper for samarbejdet med dig (PDF)

Det praktiske

Der er som udgangspunkt ét forældremøde i starten af skoleåret, hvor I som forældregruppe mødes med klassens lærere og pædagoger for at høre om arbejdet i klassen.

Hos os tilbyder vi skole/hjemsamtaler den første onsdag hver måned undtagen juli, august og januar.

Hvis du har behov for at komme i kontakt med dit barns lærer, foregår dette via Aula, hvor du kan skrive beskeder til klassens lærere og pædagoger. Vi bestræber os på at svare på din besked inden for tre arbejdsdage.

Sidst opdateret: 11. januar 2024