Før dit barn skifter til Katrinebjergskolen

Overvejer du, om dit barn skal skifte til Katrinebjergskolen? Du er altid velkommen til at kontakte os.

• Læs op

Indhold

Dit barn har ret til at blive indskrevet på Katrinebjergskolen, hvis I bor i skoledistriktet. Du kan se dit distrikt på aarhus.dk/skoleskift, hvor du også kan læse mere om at skifte skole i Aarhus Kommune.

Bor du i skoledistriktet?

Du kan søge om optagelse på Katrinebjergskolen med dette ansøgningsskema (PDF)

Udfyld skemaet og send det til kat@mbu.aarhus.dk.

Vi kontakter dig, når vi har modtaget skemaet, så vi sammen kan aftale det praktiske.

Bor du ikke i skoledistriktet?

Det kan sagtens være, at dit barn kan optages på Katrinebjergskolen, selvom I ikke bor i distriktet. Det forudsætter, at der er en ledig plads i en klasse på dit barns årgang. Derfor kan vi desværre ikke garantere en plads.

Du er altid velkommen til at kontakte os på 87139333 eller kat@mbu.aarhus.dk og høre, om der er en ledig plads.

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl, om vi er det rigtige valg for dit barn?

At beslutte sig for en skole, er et vigtigt valg. Du er derfor meget velkommen til at kontakte os på telefon 87139333, hvis du har spørgsmål eller vil tale med den pædagogiske leder for dit barns klassetrin.

Vi skal have dit ansøgningsskema, før vi kan placere dit barn i en bestemt klasse.

Sidst opdateret: 11. januar 2024